Regulament CS Nova Airsoft - Piatra Neamt

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Regulament CS Nova Airsoft - Piatra Neamt

Mesaj  codarossa la data de Dum Mar 28, 2010 8:29 pm

1. Definitii:
Clasa - se refera la rolul pe care il joaca arma+jucatorul. Exista 4 mari clase:
1.a. Infanterist ( =puscas=rifleman) Iti place sa joci airsoft cu destule bile in incarcator, nu vrei sa te
chinui sa ochesti cu catarea sau dispozitivul optic de fiecare data. Iti place sa tragi in toti inamicii pe
are ii intalnesti, oricat de multi ar fi ei, vrei sa te distrezi cat mai mult la airsoft
1.b. DMR ( =designated marksman=tintas) Preferi sa tragi doar cand ai tinta incadrata in dispozitivul
de ochire, joci mai mult pe foc semi-automat si fiecare bila din incarcator conteaza. Ai inceput
sa alegi tintele in functie de prioritati, si sa nu angajezi grupuri mari decat daca ai certitudinea ca poti castiga
1.c. SAW ( =Squad Automatic Weapon =Heavy weapons guy= mitralior) Toti conteaza pe tine
sa tii inamicul sub foc de supresie. Uiti sa ridici degetul de pe tragaci, si consideri ca 4 kilograme
reprezinta greutatea unei truse de farduri. Bilele sunt un accesoriu la fel de important ca aerul.
Tragi in orice directie trag si colegii tai.
1.d. Sniper ( =lunetist =sharpshooter) Ai o obsesie pentru headshoturi, intotdeauna cand bate vantul
stii cat de departe fata de centrul lunetei o sa cada bila, tragi doar in cine trebuie sa tragi, si incerci
sa faci asta fara sa atragi atentia inamicilor
m/s (metri pe secunda)- se refera la viteza. In cazul nostru inseamna viteza cu care o bila de 0.20
grame paraseste replica de airsoft, cand are hop-up-ul dat la minim. Se vor trage minim 5 lovituri
cu replica respectiva. Se accepta o abatere superioara TOTALA fata de clasa dorita de pana la 5m/s la 5 lovituri.
Decizia organizatorilor va fi finala. Daca aveti dubii in legatura cu performantele armei proprii
si rezultatul la cronograf, consultati un specialist inainte de a veni la event(uri).
Exemplu de masurare:
Pentru 125m/s vitezaza maxima admisa:
Loviturile 1-5: 126 m/s -> OK!
Lovitura 1: 130; Loviturile 2-5: < 125 - > OK!
Loviturile 1-5: 127 m/s -> OUT!
Minimum Engagement Distance (MED)- inseamna distanta minima de la care un jucator are voie sa
traga. Sub aceasta distanta, NU SE VA TRAGE.
incarcator- acel dispozitiv care tine bilele pe care replica le poate trage. Ele sunt clasificate astfel,
in ordine crescatoare:
real-caps/low-caps = incarcatoare care imita perfect sau sunt apropiate de capacitatea celor reale
standard caps / mid-caps = incarcatoare cu un arc in spirala in interiorul lor, fara rotita, capacitatea lor
este de obicei in jurul a 70-100 de bile.
High-caps = tot ce sare simtitor de 100 de bile . Caracteristica principala este rotita de sub ele care
permite retensionarea arcului ce impinge bile spre receiverul din replica.
SEMI ( =Semi auto =semi automatic) - se refera la capacitatea unei arme de a trage o singura bila la
fiecare apasare a tragaciului. Pentru a putea trage urmatoarea bila, este necesara intai eliberarea
tragaciului, si apoi inca o data reluat procesul de apasare.
FULL AUTO ( =full automatic =foc automat) se refera la capacitatea unei arme de a trage in continuu
atat timp cat tragaciul este apasat. Focul automat se intrerupe numai in momentul in care tragaciul
este eliberat, arma ramane fara baterii sau incarcatorul este gol.
BURST ( =burst fire) se refera la capacitatea unei arme de a trage 3 bile in momentul in care tragaciul
este apasat. Dupa cele trei bile, tragaciul trebuie eliberat, si apasat din nou, pentru a relua procesul
2.Limitari viteza si capacitate arme:
Aceste categorii si distante sunt orientative, si speram ca se va incerca respectarea lor. Nimeni nu
este obligat sa vina la airsoft cu o ruleta in buzunar, dar, sa fim seriosi, intre 1m si 15m exista o
diferenta vizibila cu ochiul liber.
A. max 110 m/s - orice clasa, Minimum Engagement Distance 1m, incarcatoare cu capacitatea maxima Mid-Cap
B. max 110 m/s - SAW, MED 7m, orice fel de incarcatoare
C. 110 - 125 m/s - orice arma, MED 7m, incarcatoare cu capacitatea maxima mid-cap
D. 110 - 125 m/s - SAW, MED: 15m, orice fel de incarcatoare
D. 125 - 140 m/s - DMR: long arm, semi-only, low-cap sau bolt action, MED: 15 m
E. 140 - 170 m/s - snipers, bolt action only, MED 25
Cu alte cuvinte, jucatorii pot sa-si aleaga rolul si restrictiile asociate:
Puscas - incarcatoare cu capacitate maxima Mid-cap
P1. max 110 m/s, Minimum Engagement Distance 1m,
P2. 110 - 125 m/s, MED 7m
SAW - orice fel de incarcatoare
S1. max 110 m/s, MED 7m
S2. 110 - 125 m/s, MED: 15m
DMR - Arma lunga, low-cap, semi-auto only
D1. 125 - 140 m/s, MED: 15 m
Lunetist - bolt action
L1. max 110 m/s, MED 1m,
L2. 110 - 125 m/s, MED 7m
L3. 125 - 140 m/s, MED: 15 m
L4. 140 - 170 m/s, MED 25
3. Din punct de vedere al evenimentelor MILSIM, credem ca isi au locul si niste restrictii legate de aspectul armelor.
Sigur, organizatorii vor comunica la momentul potrivit mai clar aceste lucruri, dar ca un guideline, ar fi bine ca:
SAW (S1 si S2)
Incarcator: High-caps, vor fi preferate cele de tip box sau drum
Vor fi preferate replici ale SAW-rilor reale
Capacitate de foc: full auto
DMR (D1)
Incarcator: low-caps
Lungime minima a tevii-35cm
Capacitate de foc: doar SEMI
Puscas1 (P1):
Incarcator: capacitate maxima permisa mid-caps
Dimensiuni: Orice
Capacitate de foc: Orice
Viteza maxima: 110m/s
Puscas2: (P2)
Incarcator: capacitatea maxima permisa mid-caps
Dimensiuni: Lungimea minima a tevii-20cm
Capacitate de foc: Orice
Viteza maxima: 125m/s
Sniper (L1-L4):
Incarcator: Real cap, sau cat mai apropiat de real cap
Dimensiuni: Orice
Capacitate de foc: doar SEMI (cough, daca se poate numi asa)
Viteza maxima: 170m/s
Numai pusti Bolt action, replici ale sniperelor reale

RECOMAND ca la primul joc care se va desfasura sa luati o ruleta la voi si sa marcati pe teren fiecare
distanta a MED-ului pentru a evidentia distanta reala, este un joc de onoare si in primul rand de distractie si pentru ca toate lucrurile sa mearga ca "unse" e bine de stiut distantele in care nu ai voie sa tragi.
Totodata indiferent de situatie striga "mort" atunci cand esti lovit, nu face pe nemuritorul sau pe pisica (cu 7 vieti sau mai multe), nu striga la alte persoane daca le-ai lovit si nu au iesit ( poate nu au simtit, in acest caz te poti apropia mai mult si incerca din nou).

Am facut copy/paste de la baieti de la DEVA Very Happy


Ultima editare efectuata de catre codarossa in Sam Sept 18, 2010 5:20 pm, editata de 3 ori
avatar
codarossa
Admin

Mesaje : 1209
Data de inscriere : 27/10/2009
Varsta : 42
Localizare : acolo unde sigur am necazuri

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum