Lupta pt Codrii de Arama - Botosani 7-9 oct

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator In jos

Lupta pt Codrii de Arama - Botosani 7-9 oct

Mesaj  DENNIS la data de Mar Aug 30, 2011 11:19 pm




Clubul Sportiv Airsoft Botosani in parteneriat cu Directia Judeteana pentru Sport si Tineret Botosani va invita in perioada 7-9 Octombrie sa
luati parte la prima editie a evenimentului airsoft "Lupta pentru Codrii de Arama". Evenimentul va avea loc in proximitatea centrului de agrement
Agafton-Botosani, in renumita padure Codrii de Arama, o zona pitoreasca, cutreierata cândva de geniul poeziei românesti, Mihai Eminescu.




- Taxa de participare este de 90 lei/participant pentru toata perioada, respectiv 7-9 octombrie.
- Data limita de inscriere este 01.10.2011
- Se va juca dupa regulamentul "SAD BUNNEH 1.0"
- Durata de joc : 7 ore (8.10.2011)
- Nu exista limita de munitie si se joaca doar cu mid-cap ori real-cap
- Echipament obligatoriu: ochelari, camuflaj, vesta reflectorizanta
- Pentru diferentierea echipelor se vor folosi banderole
- Apa este oferita de catre organizatori (2litri/zi)


Cazarea:

Cazarea se face în 2 blocuri cu apartamente de câte 3 – 4 camere recent modernizate.

- 7 apartamente a câte 3 camere, 9 locuri/apartament – total: 63 locuri.

- 8 apartamente a câte 4 camere, 10 locuri/apartament – total: 80 locuri.

Fiecare apartament este dotat cu grup sanitar (cada, dus)

Dotari suplimentare:

- Cantina dispune de 100 de locuri/serie.
- Centrul de agrement dispune de centrala termica proprie.
- Clubul centrului de agrement are o capacitate de 200 locuri si este dotat cu aparatura moderna audio – video, materiale sportive, mese de tenis si biliard.
- Centrul de agrement dispune de un complex sportiv multifunctional cu terenuri de handball, baschet, volei, fotbal si tenis de câmp.
- Centrul de agrement dispune de televizoare color în fiecare apartament.
- Loc special pentru focul de tabara.

Foto cazare: https://picasaweb.google.com/108648373382960166359/CodriiDeAramaFoto?authkey=Gv1sRgCKrwjsbNv62nKw#



Programul evenimentului:

7.10.11

17.00 - primirea participantilor
20.00 - servirea mesei (cina)
21.00 - meeting cu team-leaderii
21.30 - timp liber (vor fi standuri cu mici, bere si alte cele) + karaoke


8.10.11

07.00 - desteptarea
08.00 - micul dejun
09.00 - breafing + impartirea hranei reci pt pranz
10.00 - start joc
17.00 - stop joc
17.30 - debriefing
18.00 - timp liber
20.00 - cina
21.00 - timp liber (concert, foc de tabara, mici, bere, surprize)

9.10.11

08.00 - desteptarea
08.30 - micul dejun
09.00 - premierea participantilor
09.30 - timp liber (pentru doritori se va organiza un joc intr-o locatie separata, cu alte caracteristici de joc, aflata in apropierea bazei de cazare)
12.00 - plecarea participantilor


Detalii despre scenariu ...in curand.

Contact: usla.botosani@gmail.com sau usla_botosani@yahoo.com
http://airsoftbotosani.ro/

Site-ul evenimentului : www.codriidearama.webs.com
avatar
DENNIS

Mesaje : 4
Data de inscriere : 26/07/2010
Localizare : Botosani

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Re: Lupta pt Codrii de Arama - Botosani 7-9 oct

Mesaj  DENNIS la data de Mar Sept 13, 2011 9:39 pm

Lupta pentru Codrii de Arama

Codrii de Arama - zona neutra ce desparte doua mari imperii, marcate de razboaie si lupte interne pentru putere. Greu accesibila si impadurita nu a reprezentat importanta pentru imperiul ROSU si nici pentru imperiul ALBASTRU.
Populatia existenta in zona era formata din oameni pasnici dar cunoscatori ai zonei.
Razboaiele purtate multi ani au obligat ca marii negustori dar si diferiti traficanti si criminali sa caute o ruta pentru marfurile lor folosind Codrii de Arama. Trecerea timpului a creat in zona rute comerciale dar si zone libere de schimb folosite de ambele tabere, astfel dezvoltandu-se mici comunitati de a lungul drumului controlate in mare parte de negustori.
Stabilitatea actuala in cele doua imperii a creat brusc un interes pentru preluarea Codrilor de Arama, fiecare realizand posibilitatile politice, economice si culturale in refacerea tarii prin controlarea celor trei sate dezvoltate pe ruta economica. Orice incercare diplomatica si apelurile efectuate catre comunitatea arbitrilor internationali nu a reusit o preluare a zonei pe cale diplomatica.
In ziua de 07.10.2011 in zona de frontiera sunt masate trupele militare a celor doua Imperii. Cele trei mari sate ale Codrilor de Arama sunt parasite in graba de populatia care fuge din calea razboiului iminent, lasand in urma comori (bonusuri) pe care atacatorii urmeaza sa le descopere. O mana de barbati curajosi (rebelii) raman sa-si apere teritoriul. Acestia cunosc perfect hatisurile Codrilor de Arama si sunt hotarati sa-si apere pana la capat zona de invadatorii rosii si albastri, planuind misiuni de infiltrare si haituire a acestora.

LUPTA
PENTRU CODRII DE ARAMA POATE INCEPE!

VOI
VETI SCRIE ISTORIA ACESTOR LOCURI DE LEGENDA!




Regulament

Scopul – cucerirea celor trei sate si mentinerea lor sub ocupatie pana la finalul jocului.
Factiuni: "Imperiul Albastru" care se vor deosebi prin purtarea unor banderole/esarfe albastre puse la dispozitie de organizatori;
"Imperiul Rosu" care se vor deosebi prin purtarea unor banderole/esarfe rosii puse la dispozitie de organizatori;
"Rebeli" care vor purta banderole/esarfe verzi si vor avea un rol activ in desfasurarea jocului. (un squad de 5-6 jucatori)

- Fiecare jucator va primi o harta cu principalele locatii din zona de joc.
- Fiecare imperiu va desemna un jucator care va fi general de factiune. Acesta primeste de la arbitri misiunile.
- Comunicatiile vor fi libere.. se vor putea intercepta comunicatiile adverse dar fara a interveni sau bruia. Bruiajul va fi considerat o abatere de la regulamentul de joc.


Capitala – Baza militara si loc de respawn. Aceasta nu poate fi atacata.
Un sat se considera ocupat doar dupa ce este coborat stegul alb si ridicat cel al imperiului care l-a cucerit. - 5 puncte
Un sat poate fi recucerit in orice moment al jocului.
Satul dezafectat/bombardat va fi fara steag timp de 30 minute ,timp in care nu v-a putea fi ocupat.
Dupa ce arbitru va ridica stegul alb acesta poate fi cucerit/recucerit.

Bonusuri in joc

Bonusurile se afla cate unul in fiecare sat. Ele se pot obtine doar dupa ce satul este mentinut sub ocupatie de catre o factiune timp de 60 minute si va fi dat o singura data.
Bonusul 1: "Bomba"- se poate folosi doar pentru dezafectarea/distrugerea unui sat. Imperiul care o castiga, o poate folosi aruncand-o in perimetrul satului inamic. Un arbitru va verifica daca sunt indeplinite conditiile si va anunta jucatorii din sat ca sunt morti si ca vor trebui sa se regrupeze in capital(respawn).In acel moment satul este distrus in intregime si timp de 30 minute este inactiv. Satul poate fi cucerit/recucerit cand arbitrul ridica steagul alb. "Bomba" va consta intr-o fumigena personalizata de catre organizatori.
Bonusul 2: "Banderola medic" - aceasta , odata gasita intr-unul din sate, va putea fi purtata de catre orice jucator...acesta devenind pe o perioada de 2 ore medic.
Bonusul 3: "Aurul" – este un bonus ce va putea cumpara rebelii timp de 30 minute. In aceasta perioada rebelii vor lupta alaturi de imperiul care-i plateste.

Medicul – fiecare imperiu va beneficia de 2 medici. Medicul va intra in joc de la capitala cu 10 banderole albe. Un jucator lovit va ramane in locul respectiv (unde a fost lovit), va scoate vesta si va chema medicul. Acesta se deplaseaza la jucator si-i pune o banderola alba intr-ul loc vizibil (mana, epolet etc.). cand un jucator are deja doua banderole albe si este impuscat pentru a treia oara nu poate fi readus la viata de medic si va trebui sa se deplaseze in punctul de respawn - capitala, unde un arbitru va prelua cele doua banderole si va permite jucatorului sa reintre in joc. Dupa ce medicul va termina cele 10 banderole va fi obligat sa se intoarca la capital de unde va prelua altele banderole, de data asta doar 5 la numar. Un jucator impuscat va putea oricand sa se reintoarca la capitala daca timp de 5 minute medicul nu ajunge la el. Este interzis unui jucator de a rupe/arunca banderolele albe de medic. Acestea se predau arbitrului din capitala imperiului de care apartine.

Rebelii

Grupul rebelilor va fi format din 5-6 jucatori care vor avea rolul de a impiedica ocuparea satelor de catre soldatii imperiilor si de a omora tot ce intalnesc in cale. Respawn-ul lor va fi unul mobil. Vor avea asupra lor un steag (verde) care odata infipt undeva, acela va deveni punct de respawn pt o perioada de 30 minute. Dupa aceste 30 min , ei sunt obligati sa-si schimbe locul steagului (respawnul). Atata timp cat rebelii poarta steagul de respawn in mana pentru mutarea bazei, ei vor purta vestele reflectorizante si nu vor putea fi atacati si nici nu vor ataca vreaun alt jucator. Cand steagul este repus, isi dau jos vestele si pot intra in lupta. Mutarea steagului de respawn se repeta la fiecare 30 minute.

Misiuni:

Pe parcursul jocului vor fi mai multe misiuni. Misiunile le vor primi generalii de imperii care vor avea rolul de a organiza/aseza echipa in teren pentru indeplinirea lor. Atentie! Indeplinirea misiunilor este stras legata de mentinerea , cucerirea sau recucerirea unui sat. Pentru fiecare misiune indeplinita, jucatorii imperiului respectiv, vor primi de la arbitrii un numar de cartonase corespunzator punctajului pentru misiunea respectiva. La final se va calcula punctajul iar numarul de puncte obtinut va consta in ... surpriza din partea organizatorilor.

Cateva din misiunile intalnite pe parcursul jocului:

1. Recuperarea pilotului cazut - 5 puncte
2. Eliminarea cuibului de rebeli - 10 puncte
3. Eliminarea liderilor - 10 puncte
4. Eliminarea artileriei - 10 puncte
5. Genistul - 10 puncte
6. Cumpararea medicamentelor - 5 puncte

etc.

Detalii despre misiuni si importanta lor in joc - la briefing-ul evenimentului si la discutia cu leaderii de echipe din seara de vineri (7.10.11). Vom reveni cu detalii.
avatar
DENNIS

Mesaje : 4
Data de inscriere : 26/07/2010
Localizare : Botosani

Vezi profilul utilizatorului

Sus In jos

Vezi subiectul anterior Vezi subiectul urmator Sus


 
Permisiunile acestui forum:
Nu puteti raspunde la subiectele acestui forum